fredag 14 augusti 2009

vem kan det vara?

har typ gått och blivit sjuk eller rättare sagt någon annan har smittat ner mig, vet dock inte vem jag ska skylla på Jonas känns fel då han är frisk och har vart frisk ett bra tag. kanske kan de va nån på jobbet av dem typ 60 per där? kan hända.

menmen, rätt typiskt endå haft tvälingsfritt nu två helger och sett fram emot en hemma- tävling kan man nog faktiskt säga (burseryd) rätt nära ivart fall. Så efter jobbet idag var det direkt hem och slumra till my super sweet 16 och sen efter det massa avsnitt av The hills. så där låg jag och snorade och tryckte synd om mig själv, och nu nån timme efter det så sitter jag här och vill känna lite med- ömkan.

och snart kanske jag får tillfälle att smitta ner kära pc när dem om några tim. dyker upp. från sthlm till burseryd för att göra en storslagen tävlingshelg.

trevlig helg.

1 kommentar:

Jennifer sa...

Ska du inte vara med att tävla då !?