onsdag 28 januari 2009

Träningslägret på Gran Canaria börjar lida mot sitt slut!


Har precis kommit tillbaka efter en sista sväng på favorit cafet här i Maspalomas, det var dags att säga hejdå för detta läger. Då vi åker hem till kylan imorgon efter 3v. i bergen med åtminstånde 20 grader varmt. Trots vägarna och vädret så kan jag faktiskt erkänna att det ska bli rätt skönt att komma hem igen, men när jag väl vart hemma någon timme så är jag ganska så övertygad om att jag kommer längta tillbaka. Men det börjar kännas som kroppen suktar efter lite vila. Dock så blir det inte alltför många dagar vila innan det är dags för nya tester igen, men det ska bli intressant!


Men nu är det dags för en bit mat.


Vi hörs!


/ Jessica



2 kommentarer:

ninen11 sa...

hallå din lilla snorunge!!!
började just undra när ni skulle komma hemåt? jag vet äl att du längtar hem! du är ju lite mesig med sånt där...hehehe....jasså du har börjat att blogga? ja, det verkar ju vara populärt i dessa bloggtider! själv har jag just idag blivit medlem på facebook....ännu ett träsk att vandra i om man nu känner för det....det var en tanta på jobbet som hux flux hade lurat in mig....men jag fattr ingenting....allt står på engelska dessutom.....men man ska väl kunna ändra all text till svenska väl?? jaha....ngn solbränna då?? tyckte du såg lite blek ut på bilden faktiskt....shoppat ngt kul då?? jag funderar på att dra till egypten på sportlovet....all inclusive....lyxigt värre serrö..!!! oki, hälsa bihanget...säg till att han köper nåt fint till mig....choklad är helt ok, men det ska vara minst 70 % choklad halt....för en annan kör gi nu serrö.....shit man går ju knappt ner nåt gram....äter kanske för mkt /fel ???? troligen, det är svårt låta bli...jaha....vi hörs när ni kommer hem då? till helgen eller? kom hit o käka lite semlor vet ja....finns kanske nån gi bulle nån stans?!
puss o kram den bästa mostern i världen

ninen11 sa...

shit vad krångligt detta var!!! hade skrivit ett hur långt brev som helst men det gick ju inte att skicka pga att man måste ha ett google konto....orkar inte skriva nytt! hälsa bihanget att han köper nåt fint åt mig...choklad är ok,,,,,bara det är 70 % choklad halt....en annan kör gi nu...
vi hörs när ni kommer hem! du ser lite blek ut på bilden ....solar du aldrig???
linus