fredag 20 februari 2009

snö och ännu mer snö...

Det ser bara ut att komma mer och mer snö, visserligen så för mysfaktornsskull så tycker jag om det! Även träningsmässigt nu när det endå är så pass kallt ute så är det en fördel med snö så man kan ut och få upp värmen och pulsen i spåret än att sitta och frysa på cykeln i ett antal timmar. Visst så kan jag inte mer än erkänna att man längtar efter några soliga dagar på cykel igen, nedräkningen har börjat!
Mallorca: 7-21 Mars
Mallorca: 1-15 April
Så jag hinner nog få ihop några fina rundor.

Vaknade alldels för tidigt idag på grund av plogbilen var halvvägs inne i hallen lät det som så efter det var det bara att pallra sig upp. Hade egentligen vilodag men då jag känner mig ganska så pigg i kropp och huvud så var det bara att lyssna på kroppen och bege sig till gymmet. Efter det så var vi och handlade ingredienserna till kvällens efterrätt, Elin och Johan nu får vi nytta av den nya smarta take away burken. Det blir kalas! I övrigt så blir det en ganska så lugn helg med god mat och för en gång skull lite mindre träning. Får se i fall vi hinner med lite yoga som vi börjat med, vet inte tror inte vi tar det så seriöst men vad ska man göra mer än skratta när man är stel som en pinne.

Trevlig helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Och hur glammigt är det att vara elit cyklist i Sverige....
Har du någon trafik på din blogg? Dåligt med kommentarer tycker jag.

P