måndag 23 mars 2009

sovisss och sool

vart en slappar -dag igår dock så kunde jag inte unna mig en sovmorgon då jag helt enkelt inte kunde somna om igen så var uppe vid 8, sen tillbringade jag dagen med att vänta på att min cykel och min väska ifrån Mallis skulle dyka upp och det gjorde dem tillslut så fick med mig pappa på en liten cykeltur på eftermiddagen, lite för kallt för min smak annars väldigt skönt att röra på sig. 

Idag vart det däremot en liten sovis till nio:) sen lite frukost med vårsolen genom rutan. Nu är det dags för lite TC. Sen blir det att spela lite Wii och ta en lugn kväll framför TV:en. 


2 kommentarer:

Anonym sa...

Tja Jessica :) Hehe, så du hann inte heller få ditt bagage?! Jag landade 10 min innan mitt andra flyg skulle gå. Det planet blev försenat en kvart dock så jag hann PRECIS. Glad att jag slapp spendera natten i Madrid bara. Så fick man ju gratis hemkörning av väskorna med ;) Slapp jag släpa på dom.. Det tackar vi för!! Skönt att vara tillbaka i Sverige? Jag körde över Sattelegg idag. 1200 m.ö.h En meter snö på sidorna men torra vägar, gött med "riktiga backar" ;) Du måste komma ner någon gång!! Njut av en lugn och skön kväll. Blir samma här idag! Puss & kram

Jessica Kihlbom sa...

heej! Nej mitt plan blev också försenat ifrån Mallis till Frankfurt vi fick hoppa på planet men där inne fick vi sitta en stund med drakula vid min sida typ. Så det vart väldigt tajt i frankfurt men dem kom med en minibuss och körde oss som skulle till gbg vidare till planet direkt typ. Ja alltid skönt att krypa ner i sin egna säng! Ska väl inte neka att man längtar tillbaka heller men ingen snö här i vart fall:) Får se kanske kommer ner om det blir kasst väder och lessnar på gubbarna och vägarna här hemma, om ni inte har något annat för er där nere givetvis! Lycka till på Tävlingen!!!! Kör hårt, du är ju i form nu så de är bara visa dem och Våga ta för dig! puss!