söndag 19 april 2009

verkligen för tidigt!

Nu börjar man bli rätt seg, efter vart uppe vid 5 två dagar i rad det är alldeles för tidigt för min del. Menmen nu är säsongen i gång skönt är väl det, och det kunde väl inte gå så mycket bättre för klubben fick ihop rätt bra lagkörning så det har vart två bra dagar på vägen, Jennie vann igår  och jag tog andraplatsen i en spurt, sen kom även Larsson och spurtade in som fyra. Sen lördagen gick bra!

Idag så vart det en liten temposänkning jämfört med lördagenspass då vi får tacka herrjuniorerna för farthållningen. Men det slutade med att jag och Larsson var loss tillsammans med en till tjej och övriga killar och vi gjorde upp i en spurt som blev till min fördel så jag fick igen ifrån gårdagen. 

Nu blir det tillbaka till rutan.

Ha en trevlig kväll! 


3 kommentarer:

Stina sa...

Grattis vännen till de fina placeringarna! Skönt att höra att det gick så bra. Kan det ha något att göra med den goda fikan i fredags?! ;) Tack så mycket för den..

Catrine Josefsson sa...

Tja! En vinst är alltid en vinst :) Nu är jag i Sverige igen!! Fy vad kallt det va här :S 3 grader var det ikväll...
Fan va kul med Tjeckien!! Det kommer bli skoj :) Ses på tisdag!
Puss & kram

Jessica Kihlbom sa...

Tackartackar, Ja självklart måste det vart fikan! Det vart juh kladdkaka över så det blev en bit till frukost:) Ha det så bra, var rädd om dig!