måndag 1 juni 2009

Måndag

Då var man hemma igen, och det är alltid lika skönt att komma hem! 

Men lite kort om racet, tyvärr så hade jag en sämre dag och med en världscup med tillhörande startfält så behöver en annan ha rätt så bra ben för att ha något som helst där att göra. Så det vart en tung dag. Men jag fick äran att stå och skrika lite på dem sista varven, shit vilken fart Emma hade uppför den backen, dem var inte mer än 6-9 cyklister kvar efter hon kört på uppför på dem två sista varven. Sen tog hon hem klungspurten och blev 2:a, så hon snodde tillbaka tröjan! Så det vart lyckat endå. 

Annars så finns det inte så mycket mer att berätta än att det vart en häftig weekend i Mont. lite saker snappade tillochmed jag upp och jag kommer till och med ihåg dem. Och Tack Alla som var med och fixaochdona och bjöd på sig själva, jag har iaf haft kul! 

Men nu är jag helt slut tror jag skulle kunna somna nu och sova i några dagar. Så godkväll!

Inga kommentarer: