måndag 22 juni 2009

Måndag

Äntligen hemma igen! GUD vad skönt det är att slippa all vind!!

Vistelsen i Holland var lärorik, hade dock kunnat vart lite bättre. Tummen var väl fortfarnde inte så stabil men Flisan tejpade fast den rejält så den höll ett tag, dock så kan jag inte påstå att det blivit så mycket bättre fast det gått en vecka sen vurpan. Så gav med mig idag och gick med på ett besök hos doktorn. Han stack ett litet hål och klämde lite äkligt var (mysigt va) sen så skulle det typ själv läka nu så får jag se ifa nageln lossnar eller inte, tummen skulle gå att röra på nu iaf trodde han så det hoppas jag på, dock så han visserligen att det kunde ta upp till 3veckor men det har gått en hittils så det är lungt.

Missar iaf tempo- SM nu på onsdag så hinner man satsa lite mer tills på lördag då linjet går så hoppas det känns bättre då.

Holland var blåsigt kan man säga! Nu har man känt på strängen på riktigt kan man verkligen säga. Lärde sig en del iaf. Sen får jag passa på att Tacka Glenn för mycket goda Jordgubbar,glass och grädde! Så det vart trots allt lite midsommar känsla!! Och två Pommes till Johanna som åt en hel Sill, så Sillen bra gjort!!

Nu blir det lite lätt träning.

Inga kommentarer: