måndag 7 december 2009

Måndag

Igår vart det en tur på cykeln tillsammans med Carro tur det så man överlever dem där tim. Vart fem så de va skönt eftersom det inte vart något i lördags. Sen efter det så var det hem och baka lite l-katter och pepparkakor. Som vanligt så föredrar jag mycket hellre degen, då jag tycker dem hemmalagade pepparkakorna är riktigt äckliga faktiskt! Men för att få lite vuxenpoäng och ha något att bjuda på så vart det iaf lite deg kvar som kom in i ungnen.

Idag måndag har som vanligt spenderats på jobbet, sen är det tänkt att det ska bli lite gym innan Flickan som lekte med elden väntar på rutan.

Annars händer inte jätte mycket i veckan, fika imon med en vän från förr, onsdag är det inventering på jobbet vilket innebör 05:30-21:00, fredag är det julbord med jobbet så fredagen blir myk. lång då jag hört rykten (lr och rättare sagt när jag, som barnen frågade när man fick åka hem) att bussarna som Blåkläder hyr in förmodligen inte åker hem innan vid 01.00-02.00. Men ivärsta fall så är Jonas hemma och kan hämta mig. Men det kan bli trevligt då dem trots allt har bokat nån show och grejer och alla säljare och VD m.m. ska komma så blir ganska många!:)

Nepp, nu har jag vart för seriös med det här.... Hejdå!

Inga kommentarer: