lördag 3 april 2010

Lördag - efter snack!

Mest stolt är jag över att vi trots allt hittat såpass bra här nere då Gps:en som sagt lagt av helt utan förvarning! Så vi hann till start idag med! Väl vid start så vart jag själv ganska förvånad negativt/lr positivt vet jag nog inte men jag hade räknat med en lite lugnare dag med färre startande osv. men Jag fick ganska så snabbt syn på Cervelo bilen! och 4 tjejer som kliver ur där, så dum som man är kändes det som man nästan tog några kliv bakåt! Så min taktik vart då istället att köra så mycket som det går tills man fladdrar så har man iaf visat upp sig lite och det resulterade i ett spurtpris!

Men överlag så gick det rätt sakta trots allt snittet var inte så högt iaf. Så det var bara få iväg dem där negativa tankarna och fokusera på att få till nått resultat. För benen kändes bra och efter några attacker så får man genast lite mer respekt i klungan också. Tyvärr så vart det lite missar i spurten eller rättare sagt att jag hade bränt spurten under attackerna, så slutade som 13:e (Johanna 14:e) surt men med några täv. i benen så har man fått upp tempot lite grann så man kan vara med på riktigt!

Nu blir det lite data och sova! För morgondagens race och sen hemresan!

Inga kommentarer: