torsdag 20 maj 2010

Torsdag


Dagen började inte bra... stressig dag började med att ringa och störa Chefen och meddela att jag inte alls kunde komma idag vilket jag lovat. Inte bra. Men det var ett måste, att för en gångs skull få det gjort eller aldrig, men fick det gjort idag skönt.

Och sen det där med tids-planering är väl kanske inte min starka sida. Jag tog helt enkelt för lååång dusch och fööör lång tid på mig innan jag ringde pappa och frågade vilken tid vi skulle åka och han sa om 30min. Så snabbt iväg till dem och hann kasta i sig en tallrik med flingor kanske inte optimalt menmen.

Men vi kom iväg i tid så det vart bra dock så tog det inte lång tid innan magen började kurra men fick stå ut ett tag. Sen på vägen hem så var det bara att ta det soft och då AC- på bilen inte kändes som något alternativ direkt efter redan vart sjuk och med 24 garder ute så var det bara fälla ner taket och gasa av hemåt igen fick inte min vilja igenom med Burger King på vägen hem men det kanske var bra de med, vart stopp på ett som visade sig vara ett mycket bättre val ``resturangen`` i Hestra där vart det riktig mat istället kycklingfile vart det för min del.

Sen som vanligt så är min plånbok borta igen, ringt till Sandra på jobbet men hon kunde inte hitta den så frågan är bara vart är den denna gången? Vet att jag hade den i tisdags på em- fikat då vi gick över och köpte glass. Men vart tog den vägen efter det. Så nu har jag rotat igen om allt här hemma utan resultat. Hoppas den hinner dyka upp innan vi åker imon!

Dags för att börja plocka iordning för morgondagen också men det är en hel del på tv:en idag så vi får se helt enkelt....

Inga kommentarer: