torsdag 5 augusti 2010

här finns att göra...

Några tim. på jobbet avklarade idag igen, samma visa idag med en massa att göra alltså! Men man kan nog inte ha en bättre Chef än vad jag har så Tack Marcus för visad hänsyn! Kan fortfarande inte förstå hur Ni står ut med mig, alltid frågande om man kan få sluta tidigare. Det är verkligen guldvärt!

Så kom hem lite tidigare idag hann med lite träning för att sen snabbt bege sig in mot stan och ansöka om nytt pass, det gick betydligt fortare än jag väntat mig det hela tog mindre än 5min. Hon kopierade det gamla tog nytt kort frågade om jag växt något sist va jag 162cm lång, jag svarade stolt att jag faktiskt var 163cm idagsläget! (okej, det gjorde jag väl kanske inte!, men jag var bra sugen på det). Och det skulle bara ta upp till 5-arbetsdagar. Så det var verkligen jätte lugnt, menmen då var det avklarat iaf. Så nu kan jag haka på de andra till LA i höst! Det kommer bli kalas!:)

Nu blir det lite hemlagad pizza vilket bara var fööör länge sen! Sen återstår det att se om det blir en sväng in till stan lr om det blir en kväll framför TV:en. Beror lite på vädret, då det nyligen började regna (det är ju torsdag-kväll).

Annars är det en helg hemma utan tävl. för egen del iaf har lovat hänga med lillasyster Julia på åtminstånde sö. då hon kör USM-linje. Sen är det lite träning och bara ta det lugnt som står på schemat!

Inga kommentarer: