fredag 10 september 2010

Fredag

Känns som man är lite tröööt efter denna arbetsveckan, men kul har jag iaf haft! Riktigt kul att träffa Göran och den andra Eliten! Har även lyckats övertala Göran att köra Ronde Van Sexdrega så upp till bevis:) Dags att börja träna för egen del till den nu. Tyvärr så känns det som det är förkylning på G igen, hoppas på inte frossar C-vitaminer nu och hoppas man klarar sig utan det nu trött på den skiten. Men inte lätt att undgå när dem går och hostar och fräser hej vilt på jobbet.

Efter jobbet vart det en sväng in till stan:) Tittade på skorna jag hade tänkte att köpa först, men tog mig en tankeställare och kom på att det är inte värt så myk. klarar mig med lite billigare. Kanske kan införskaffa i ett par nya Uggs i LA om några veckor istället. Byta ut mina tråkiga bruna mot ett par grymma gröna, coolt! Sen fick jag med mig ett vitrinskåp, som jag började försöka skruva ihop men det var inget för en trött Jessica. Så sparar det lite dock så ligger det delar över hela rummet (ska försöka visa bild imon, det kan jag nog bjuda på). Sen vart det även en tjockis-fika idag:) en riktig ätar dag vart det! Lill-lördag!

Trevlig helg allihopa!

Inga kommentarer: