torsdag 2 september 2010

Oj vad tiden går...

Redan fredag kommer inte ihåg när jag uppdaterade denna sidan senast kan bara konstatera att det fak. inte var katastrof länge sen. Dagarna spenderas på jobbet, cykeln, har även hunnit med lagets sista täv. i Frank. dessvärre så vart jag sjuk så finns inte så mycket att berätta om den resan för egen del mer än att det var ett riktigt surt sätt att avsluta den internationella säsongen på! Bita ihop och komma igen! Men värt att nämna är att laget tog sin första seger!:) genom monica, och att Emma J tog hem totalen riktigt kul!

Annars så har det börjat bli höst/vinter här hemma i Sverige! Det gillar jag inte, man går runt som en ispinne och bara huttrar omkring i höst- jackan då det känns som det är lite för tidigt att dra på sig den tjocka vinter-jackan. Så äntligen har jag kommit till skott och beställt dun-västen. Har även inhandlat ny halsduk och vantar, och lite nya höstkläder, fick panik då jag i veckan hoppade in i bilen och skulle köra iväg till jobbet möttes av frost på rutan, så de va bara tilll att ut och skrapa usssch! Värt att nämna är dock att det har varit riktigt fint väder på dagarna nu, så det kan man njuta av!

Idag blir det till att åka upp till svanesund för att köra sista s-cupen där i helgen, tyvärr så har väl inte uppladdningen varit den bästa men det blir kul att få tävla igen:)

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: