fredag 8 oktober 2010

Fredag

Avslutat veckan med två ganska så sega dagar på jobbet dock så vart jag Genast mycket Piggare idag när Marcus chefen kom fram och berättade att jag fått löneökning med 13kr/tim ganska bra mycket så det Tackar jag för! Jag har vart jättenöjd och värdesatt att jag har fått komma och gå som jag velat i och med träning och tävling, bara det tycker jag har vart guld värt. Inte många arbetsgivare som går med på det. Så detta var helt klart en bonus. Men det är kul att dem är nöjda. Kunde inte komma mer passande nu heller när det är LA på g, så detta lutar definitivt åt mer shopping!:)

Annars så var vi hemma hos Julia som fyllde år igår fick lite saker till sin nya kamera och lite annat skräp, hon är bortskämd!

Idag så slutade vi tidigt som vanligt på fredagar alltså 14:30 och inget jobb imon;) Så hann med att handla lite tillsammans med mamma o pappa och sen har jag gått en runda i solen. Riktigt varmt ute för att vara okt! Och laddar för lite innebandy snart. Känns som man kommer ha ont imorgon.


Trevlig helg!

Inga kommentarer: