söndag 14 november 2010

Söndag

Har efter 21 år kommit på att tiden är det största problemet, så i detta fallet så är det denna bloggen som blir lidande. Men sluta inte läsa för det, utan jag försöker uppdatera så mycket jag kan/hinner. Det kommer blir bättre kan jag lova iaf.

Men som alltid den här årstiden så är det jobb och lite träning på det som står på schemat. Och på sidan av försöka hinna med en massa mer än vad man kan.

Vart uppe på bröllops-fest i helgen då Otto och Maja gift sig, mycket trevlig tillställning! Så nu sitter vi i bilen på väg hem igen, ett litet stopp i Jönköping och titta om matbordet jag letar efter finns där. Sen är det hem och packa upp och ladda för en ny jobb- vecka. Kommer bli en stressig vecka, med jobb på dagarna sen så hoppas jag snickaren gör sitt sista i veckan med att få upp dem sista listerna m.m. Och på fredag blir det att ta bilen upp till mässan direkt efter jobbet och tillbringa helgen där.

Hoppas det mesta hemma hinner bli klart innan det är dags för Gran Canaria i december, har sagt att det ska va inflyttningsfest helgen den 26-27nov, så får försöka hinna med en del till dess.

Inga kommentarer: