lördag 26 mars 2011

Lördag

Vart några stressiga dagar nu med mycket att trixa och lösa. Igår samlades iaf delar av laget för lite nya kort och gå igenom lite blandat stuff inför Belgien trippen. Tyvärr så vart det ingen ner resa tillsammans med de andra tjejerna för mig imorses, utan blir nån dag till hemma och satsar på att vara på plats tillsammans med övriga i laget senast onsdag. Så jag får styra upp lite hemma innan jag åker ner och dem får några dagars semester så jag tror bägge parter är överens:) Så de blir att härda ut några dagar till på tc:en innan det e dags för lite riktiga vägar, förhoppningsvis så straffas jag Inte av en massa snö imon som jag hört det ryktats om! Men nu blir de till att äta lite hämt- thaimat en soft avslutning på denna lördagskväll! Trevlig helg!

Inga kommentarer: