fredag 22 april 2011

Låååångfredag!

Hann stöta på Jonas i dörren igår i alla fall så vi passade på att dra in till stan en sväng och äta lite lunch. Sen vart det kvällsbesök med grillning, gott att vara hemma kan jag säga!

Nu är det verkligen semester i dag iaf, Jonas har åkt och det mesta av tvätten är klar och väskan är på nytt- packad. Så vad händer idag då. Hunnit med nån timme på cykeln. Hade vart fint med en kaffe ute i solen. Men ska iväg och fixa naglarna nu klockan 3. så kanske efteråt får se vad klockan blir.

Annars så har jag väl inte riktigt bestämt mig än om man orkar åka ner till Skåne på söndag för att tävla där på söndag och måndag får se om jag hinner med allt annat innan. Hinner jag med det, så hade det vart kul att åka ner och hjälpa dem andra tjejerna i laget! Får se helt enkelt en del som ska ordnas innan avfärden mot Tjeckien på måndag.


Trevlig Påsk!

Inga kommentarer: