måndag 25 maj 2009

Måndag



Måndag morgon, tog mig lite soviiis till halv nio! Sen var det en lite shoppingrunda fick tag på några nya cd-skivor Jonas blir tokig när man kan ladda ner menmen det är trots allt olagligt. Sen fick jag tag på två snygga new york tavlor så snart blir det frässcht. 

Efter rutten på stan var jag fortfarande ganska seg trots en lite sovmorgon. Men har blivit en ganska så lång helg då det har vart tävlingar nere i Halmstad, och nu har lillasyster Julia gjort sin debut i F11-12  så har gått upp nån timme tidigare för att se henne köra. Lördagen var det tempo som gällde verkligen något jag tycker mindre om, men det är väl bara att lära sig tycka om det. Men det kändes helt ok. Sen på söndagen var det ett gp-lopp, det var väl Alrikssoncykel.se som fick stå för attackerna och försöka göra tävling av dagen. Det blir vad man gör det till!  Det slutade med att Catrine, jag och två till var loss och fick köra om det. Fick iaf en seger och lite träning på köpet! 

Nu väntas ett intervallpass själv tyvärr men har min dator så det ska nog inte va så svårt att plåga sig själv. Sen efter det så dyker Jonas upp tillbaka efter sin vistelse i Holland så då blir det lite grillat, skönt att slippa laga mat till bara sig själv och sitta där och frossa ensam. 

Ha en trevlig kväll!

3 kommentarer:

Stina sa...

Men Grattis vännen! Skoj att följa dig och se hur det går för dig! Skoj med Julia också, har hon samma kapacitet som storasyster?

Jennifer sa...

Hörde att du ska till canada :)
GRATTIS

Jessica Kihlbom sa...

Tack. allt bra med dig och Patrik annars? Får försöka hitta nån helg eller dag framöver. Kram!