tisdag 26 maj 2009

Tisdag

Även tisdag morgon började med en liten rutt på stan tillsammans med Jonas, dock så var det mest för att ta en glass i stadsparken och passa på att handla lite mat till kvällen.

Efter det så har jag ägnat denna dag åt lite träning. Int. runt Hillared. och sen vart det lite tjuvåkning bakom pappa skönt att få låta benen snurra lite. Kan behövas då jag fick byta bort Danmark till helgen mot Canada och WC i Montreal, (nej, jag sörjer inte över det utan det kommer bli trevligt:)). Plus att det kommer bli grymt hårt. Men vi får göra vårt bästa och Hoppas vi kan bidra till att Emma kan ta tillbaka den regnbågsfärgade- tröjan.

Så nu måste jag snart dra iväg dags för lite massage, sen blir det en kväll framför Tv:en för lite återhämtning till ett lagom hårt träningspass imorgon.

Ha dte bra.

1 kommentar:

Stina sa...

Gud vad roligt med Canada! Jag ska hålla min tummar för att det ska gå bra.. Visa dom hur man ska göra nu! ;)