onsdag 20 maj 2009

Onsdag.

Besöket hos Olle gick bra, lite ont bara men det härdar! Så nu lever jag i mina nya skor och hoppas att det ska bli bra,än så länge upplever jag mest skav och smärta då jag hoppar i dem så fort jag kliver ur sängen och där förblir dem dagen lång (ibland händer det att dem byts ut mot cykelskorna som jag ska vara heeelt ärlig) annars så går jag i dojjorna hela tiden näst intill att dem hänger med in i duschen också, dem kommer ifa in i badrummet. 

Mamma håller på att måla om huset och jag var rätt så dum- snäll att fråga ifa hon ville ha hjälp ibland så har man tur och inte får för att hon påstår att det blir bättre när hon gör det själv, men så vart inte svaret idag! Utan det vart -Ja, det hade vart snällt!  Så jag fattade tag om en pensel jag med och hjälpte till så länge jag orkade men shiit vilket jobb det är verkligen negerjobb då det är teglet som ska målas så man måste liksom trycka en del också så färgen kommer tränger in i alla så porer typ. Så får erkänna där har hon bättre styrka än mig! 

Efter det så fick jag med mig Martin på en liten runda. Hoppas på lite fler tim. imorgon. 

Inga kommentarer: