tisdag 19 maj 2009

Tisdag

Är på väg till Olles klinik!, börjar bli lite lätt nervös när han ringde och sa att jag skulle ta med en vinkelslip. Första tanken som poppade upp var: Bara han inte tänkt att slipa bort knölen på foten med en vinkelslip?? man vet liksom aldrig. Men det ska nog gå bra, var där igår med och fick tag på ett par skor som nog ska bli rätt bra så småningom, men nu trycker dem rätt bra så bra att jag inte står ut att ha dem på mig mer än en timme! Men jag börjar iaf kunna dra åt cykelskorna nu så det ska nog bli bättre och bättre. 

Nu måste jag sticka iväg. Får se vad han ska hitta på.....

1 kommentar:

Catrine Josefsson sa...

Tja Jessica! Du måste berätta hur det gick hos Olle sen!! Haha :)
Lät spännande med en vinkelslip(!)
Ses till helgen, men vi hörs innan dess. Puss