onsdag 27 maj 2009

Onsdag.

Vaknade av att det började lukta nybakat, och denna gången var det inte ifrån bakmaskinen! Utan när jag drar på mig min morgon rock och kliver ut i köket så står Jonas där och har bakat glutenfria frallor. Han är verkligen för gullig!, humm resultat var sisådär men vi hade roligt åt det iaf:) 

Nu blir det lite träning. Sen är det dags för lite cykeltvätt så man kan börja packa ner den sen. Annars är det inte så mycket mer som behövs packas ner, men vill helst inte glömma något heller så får försöka hinna med det mesta under kvällen så jag slipper ta itu med det imorgon- bitti, ligger mycket hellre kvar någon extra timme i sängen.  

3 kommentarer:

Magnus Svensson sa...

GRATTIS till din kommande tripp till andra sidan atlanten!!

Lycka till och visa världen vart Sexdrega ligger på kartan :-)

//Magnus

Madde Olsson sa...

Förstår att du inte vill träffa mig i danmark utan väljer Montreal istället. Grymt kul, grattis!!

Glöm inte att du ska ha med PASSET bara ;)

Se nu till att de andra får slita riktigt mycket!

Jessica Kihlbom sa...

Madde: Nej, men vi får ta ´´vår helg´´sen när Sören och Jonas och så är borta liksom!

Bra att du sa det behöver man ha med passet verkligen då?:) , har en så länge bara packat ner Karamellkungen påsen!:) Glöm inte den du med nu till Danmark. Så får du spurta mot Jennie istället.

Mm får försöka så hon tar tillbaka den vita mode- tröjan!