onsdag 10 juni 2009

Onsdag

Vart lite ändrade planer idag kom på att jag kommer aldrig att hinna fixa naglarna då jag bestämde mig för att skippa förstärkningen och satsa på lösnaglar istället, får väl ta smällen att man blir tvungen att underhålla det oftare sen menmen. Eftersom vi endå skulle in till stan så sprang jag in och bokade om tiden och skämdes verkligen av att komma och avboka samtidigt som jag skulle vart där men hon fick en tag på en ny tid på fredag morgon istället så det blir bättre. 

Rutten på stan var dock en besvikelse, men så kan det va ibland. Fick iaf tag på en snygg jacka åt Jonas, och ett linne o tröja åt mig själv så det vart iaf något. 

Gjermund på Svenljunga Spis Kamin& Renovering, var här (hos mammaopappa) innan och drack lite kaffe, Får passa på att Tacka ännu en gång! 

Nu blir det lite riktig mat innan mormor,morfar och alla andra kommer på besök. 

Inga kommentarer: