tisdag 9 juni 2009

Tisdag

klockan ringde halv åtta då var det dags för frukost sen direkt till frissan. Nu sitter jag här och fördröjer lite tid väntar på att maten ska landa i magen så jag kan sticka ut och rulla nån timme. Sen får det bli att slappa kvällen lång. 

Blir tidig morgon imon, måste hinna med att träna lite innan det blir in till stan och fixa naglarna, efter det så blir det förhoppningsvis lite shopping. Sen blir det lite besök av släkten, va ett tag sen man träffade dem nu så det kan bli trevligt. 

och det visade sig helt plötsligt att denna veckan inte skulle bli så lugn som jag hoppats på! då även torsdagen blir lite körigt med att få in träningen och så i samband med lill-syrrans skolavslutning som inte lär vara värt att missa, sen har jag lovat Jonas att jag skulle hänga med han upp till Motala och titta på när han kör ett GP där så det känns som man lär hålla fast vid det. 

/Jessica 

Inga kommentarer: