söndag 7 juni 2009

Söndag

Äntligen hemma och hann hem lagom så jag kunde plocka iordning alla kläder och så innan det var dags för ännu ett avsnitt av Gossip Girl. 

Men det har vart en lugn och trevlig helg i Sthlm/Södertälje, boende i Södertälje tävlingar i Stockholm. Lördagens GP-lopp hade kunnat gått bättre men det vart bra träning iaf och man kan inte få det som man vill jämt! Madde var stark så Grattis till henne! Så fick jag rulla in som trea. Men nu vet jag hur det var man skulle ladda upp, börja med att byta ut den klassiska salladen till pommes med dipp till förrätt och sen vanlig kycklingspett med ris och ännu mer feta såser. Och efter det åka ``hem`` och slänga sig i fam. Bjelkmark/Björkqvists soffa och vräka i sig tre mazariner, jordgubbar med glass, en stor påse karamellkungen! Sen så orkade jag till och med spurta på dagens tävling. Så det vart bra, blev alltås 3:e vinsten iår. 

Tack Martin för hjälpen i helgen! och Elin&Johan för trevligt sällskap och boende! Jag får väl erkänna att ni slått mig rekord på Wii Fit- Ski Jump nu också då när jag sett det med egna ögon! 

Men borta bra hemma bäst, och snart kommer Jonas hem igen också det blir skönt! Nu väntas nästan en hel vecka hemma med lite skolavslutningar och annat då hoppas vi på mormors jordgubbstårta, givetvis lite träning på det med då det är kortbane -SM på söndagen sen är det en liten tripp ner till Holland.  

Inga kommentarer: