lördag 19 december 2009

Lördag

Nu har nog hela Sverige äntligen fått smak på en kall och riktig vinter! Personligen så tycker jag verkligen att det verkligen är på tok för kallt för att ge sig ut och frysa ihjäl på cykeln. Så istället vart det en riktig lååång- frukost Jonas hade dukat upp tills jag vaknat:) Med färskpressad juice och allt som man kan tänka sig!, visserligen så är jag väldigt bortskämd med sånna saker som färskpressat, då Jonas ibland ställer klockan och går upp och pressar juice till mig innan jag åker till jobbet, Ibland så är han verkligen för snäll! Kanske för att det snart är jul?, men är det så, så är nog han den endå som jag vet som verkligen är/ har vart snäll HELA ÅRET! Menmen, nog fjäskat för Jonas.

Efter frukosten så vart det gymmet och pumpa lite, dock så känner man sig rätt klen jämfört med alla andra. Sen vart det en snabbis förbi mor&far där bjöds det på ännu mer färskpressat då fam.Kihlbom är nån slags fruktomaner!

Nu väntas stan en sväng för en bit mat och inhandla lite ingredienser till julgodis-bak. Så kan man njuta av att se alla andra springa runt hysteriska och leta julklappar, då jag själv vart klar med mina inköp under gårdagensrunda på stan tillsammans med Jennifer. Det gick tillochmed så bra så att vi unnade oss själva lite saker efter man handlat åt alla andra i ett antal timmar.

Så nu är det sätta på sig jackan och ut och frysa...

Inga kommentarer: