tisdag 15 december 2009

Tisdag

Då var man inne i sista ``riktiga`` jobbveckan innan det är dags för att fira lite jul. Fick idag brev på jobbet om att julbonusen säts in på kontot, det vart en glad- överraskning då jag inte väntat mig någon eftersom min vistelse där bara vart dryga 5månader. Men alltid kul att få lite uppskattning på slitet som vi gjort, så då kan vi fortsätta jobba på så kanske vi får ännu mer till nästa år! Typ som Gekås, en julbonus på sådär 16.000kr hade inte vart fel! Då jag antar att vi inte riktigt kan väntas oss lika mycket, vi får se.

Idag är det iaf tänkt att det ska bli tid för lite gym väntar på Jonas han har redan tränat men han skulle hänga med och assistera lite, då jag inte är riktigt så stark än.

Efter de blir det ett av tisdagens kanske svåraste beslut: te/glögg? , varma mackor/knäckebröd julskinka? huummm, får fundera på detta under träningen...

Inga kommentarer: