fredag 26 februari 2010

Fredag

Senaste dagarna har vart si sa dar Johanna har sprackt sin budget pa ungefar samma satt som Gran Canaria, lider med henne! Men hon ar val pa tills pa sondag iaf:) da blir det krig igen!

Sa igar vart det ett 5tim pass tillsammmans med nan liten italienare, skont med sallskap men vart lite morkradd nar jag sag att han sag ut att ha atminstande dubbelt sa mycket muskler pa benen an Johanna sa vart jag inte sa kaxig!

Idag var det tankt att det skulle bli ett lite langre pass ungefar som gardagens men lite lugnare, forsta timmen flot pa lungt och skont men sen sa kom regnet ifran ingenstans jag hann hem sa inga problem sa men lite andring i planeringen sa vart aterhamtningspass idag istallet och satsa pa ett langpass imorgon! Lite surt nar man tittar ut nu och solen lyser igen, menmen far val dra ungkarl i nacken och ta oss upp till ficket for en glass och espresso:)


Peter: Min telefon ar inte trasig, har jag nu efter en vecka upptackt!!!:) Nar jag val orkade cykla langre an 20min ifran grottan sa har jag faktiskt teckning!:) Sa da forstar ni att vi inte bor mitt innen i Milano, Tack och lov for det! Det ar nastan att man kanner sig som hemma liksom!

Grattis mamma pa fodelsedagen!

2 kommentarer:

ungkarln sa...

Slaaakt!

Anonym sa...

Puuhh, tänkte väl det ;-)
Lite väl mycket fika där nere va ;-)

Peter