måndag 22 februari 2010

Mondag

Har haft fullt upp med traning hela veckan men kannde att det ar dags att offra sig for nagra rader har nu!

Needa, sa illa e de inte! Men tiden rinner ivag enda! Blir nan runda pa morronen sen lite latt mat och en cappuccino pa stan med Johanna! Trevligt! Sen tillbaka till ungkarlslyan for The Hills marathon! Och pa de slanga ihop en middag med den riktiga Johanna som da forvandlas till ungkarln!

Imon vantas vilodag och da slar vi pa stort! En hel dag med Shopping med andra ord! Se vad det for med sig!

Sa finns inget att klaga pa har forutom att jag tidigare undrat hur lange min Iphone skulle fungera och det visade sig ganska sa snabbt att det inte vart sa lange! Sa nu kan man verkligen saga att jag hardas! Men det ar nog manga andra dar hemma som njuter! Resten gar ut over min bff har nere!

Hors! Ha det bra! och fresten vad gor ni har inne? Ut och skotta istallet!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Undra vem den dàr snyggingen till ungkarl är?

Anonym sa...

Hmmm, så det går att göra sönder i iPhone? Jag har försökt i över ett år men inte lyckats ;-)
Tappat i golvet, legat utomhus i regnet en dag, tappat i trappan o.s.v.
Eller vad gör jag för fel ;-)
Peter

Julia kihlbom sa...

Ska du säga som har det varmt och skönt:) jag vill också ha sommar!! MVH Julia