lördag 13 februari 2010

Lördag

Har inte hänt så mycket under veckan mer än en massa jobb! och en del träning! Men det tog jag igen idag! Så idag vart det en leeedig dag på stan! Har inte strosat runt där sen julen! Men idag vart det o tillochmed Jonas var peppad för en runda, så det vart extra kul. Fick köpt en ny skjorta och nått linne! Sen vart det så klart avslutning i skiv-affärn i knalleland den är att rekommendera! Efter nån timme på stan med en kopp te och en bit sött i magen. Så hade Jonas tänkt att vi skulle äta på Grekiska Tavernan men jag är ju inte så kräsen! så jag lyckades övertala han till att vi skulle äta på min favvo- pizzeria och jag fick min vilja igen! Måste ju börja ladda inför Italien liksom!

Väl hemma igen så har Jonas Äntligen kopplat in det nya ljudet med grymt!, säger bara att det är nog för bra i vårt lilla kryp in, men förhoppningsvis så blir man inte kvar där hela livet! Men jag klagar inte och det är bra att vi bara har åldringar som grannar med dålig hörsel så än så länge har ingen knackat på skönt!

Finns även en Nokia N97- telefon över nu om det är någon intresserad. Fungerade inte lika klockrent till mac- datan som iphone gör och nu är dem nya iphone dessutom bra. Så vart en sådan istället. Får se hur länge det tar innan jag har sönder den!

Inga kommentarer: