söndag 19 september 2010

Söndag

Vart ingen tävl. i helgen utan vart istället en helg hemma och låta kroppen vila. Vilket inte är något vidare känns snart som man bara rullar fram. Men det är väl bra att viljan till att träna finns där, när det sen börjar närma sig för starta igång vinterträningen på riktigt om någon vecka.

Annars så har även denna veckan bestått av jobb och ännu mera jobb, fick ryka in och jobba lite igår också. Gör inte så mycket då jag förmodligen bara hade sovit bort dem tim. endå så skönt med lite extra cash och fler tim. i tidbanken att nyttja när träningsläger och täv. börjar närma sig igen. Sen har det tapet-sökandet fortsatt det vart som jag skrev tidigare randigt i sovrummet dock inte svart-vit randigt, utan det blev lite mer diskret och lugnt. Så vita ganska breda ränder tror det blir bättre när det hamnar i hela sovrummet, kunde inte med att ta fondvägg då det fak. är 2010 nu snart 2011 desutom. Så dem ligger hemma och väntar på målaren nu, beställde även till kontoret dit vart det lite mer 2005 då det fick bli vita väggar och en ganska mörk-grå fondvägg. Så hoppas målaren hinner få in det ganska snabbt nu när det bara ligger här hemma och väntar.

Förutom det så håller min vanliga tur i sig, igår kväll var vi inne och åt på Georges och efter det när vi kom hem och jag skulle ställa klockan på ringning innan jag hoppa i säng så hade telefonen lagt av, underbart alltså! Noooot! Så det går inte att få liv i den nu, så är för tillfället utan mobil nu hoppas man hinner åka in en snabbis imorgon efter jobbet och fixa ordning på det.

Nepp, nu blir det lite slapp....

Ha en fort. trevlig dag!

Inga kommentarer: