måndag 13 september 2010

visste inte att man kunde göra så här lite på en dag.....

Har vart helt slut hela helgen, kan bero på dem sjuka jobbar- kollegorna lr på att det vart tok-start på jobbet förra veckan. Så i helgen har bara tillbringats i soffan, skönt att bara få slappna av och hamna i koma typ. Har dock roat mig med Cosmopolitan och lite andra tidningar för att få tiden att gå. Idag så har mamma hämtat lite tapet-kataloger som jag har fördrivit tiden med då det vart en målare här och som tydligen kunde köra igång ganska så snart så fick lite smått panik. Men ungefär vad jag är ute efter, lutar åt en svart-vit randig (bred-randig) vägg i sovrummet, osäker om det blir bra att ha den i hela rummet men då det är ute med fondväggar så finns det inte så myk .alternativ va? Men det blir nog grymt sen när det är klart!

Hade tänkt att du skulle tapetsera och måla själva men pappa har inte så stort förtroende vare sig för oss lr för sig själv, så han var snäll och ringde en gammal cykelpolare till han. Och snabb som han var så kom han hit redan idag och tittade (pappa ringde idag), jag vart väldigt imponerad! Så jag kan absolut rekommendera Roger Olofssons Måleri AB om det är nån som vill anlita en hantverkare som går att lita på!

Nepp, nu är det dags att bläddra vidare i Marimekkos- tapetkatalog.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: